Pages

April 10, 2011

Kerja last minit..

Assalamualaikum..(tak jwb dose, kalau jwb dpt pahala la,hehe)
     Entry kali ni aku nk citer pasal keje last minit. Normal la kan buat keje last minit ni..Ala, mcm la korang tak biase kn kn kn?? Ok, aku direct je la citer pasal keje last minit ni ye..malas nak taip intro byk-byk, mwahahaha (gelak jahat).

     Alkisah nye begini..aku kan student and tak sure la same ade sejak azali ke hape aku dah terbiase yg amat sgt buat keje-keje last minit ni. Dah masuk kolej pun, assignment punye berlambak tapi still buat last minit gak. Lar, nak buat mcm mane kn, dah idea tu cuma bole datang last-last minit, hehe..

     Baru-baru ni lecturer aku ade bagi assigmnt untuk kitorang buat iklan tentang produk TRISPECS, konon-konon nye produk baru yg nk market kt M'sia la. Trispecs ni sebenar nye mmg wujud pun tapi kat tempat omputih la kot, kat M'sia takde lagi. Membebel byk-byk pon tak gune kan, baek aku tunjuk je gmbar Trispecs ni..

TRISPECS
     Ha.......skarang dah percaya cakap aku kn? Trispecs ni bukan cermin mate biase ok..Die ade byk function macam korang tengok skarang tu la..bole dengar MP3, ade earphone, ade stereo bluetooth and siap ade button utk jwb incoming call lagi tu!.. Hmm, kalau aku pkai kat M'sia ni, boleh menayang-nayang kat org laen, then dapat la jadi manusia riak skejap, haha.

     Assignment ni sebenarnye lecturer dh berminggu-minggu bagi tapi..tapi..tapi...biase la, 2 3 hari nak hantar, baru la kitorang terkedek-kedek, terkial-kial, terhegeh-hegeh nak buat rakaman iklan utk Trispecs ni. Nak tengok iklan yang kitorang buat tu tak? Kalau tak nak tengok takpe, aku tak kesah pon..Tapiiiiiiiii korang tengok je la wei, penat aku post and upload video ni tau, hahaha..

        

kualiti video sgt tak bagus, i'm sorry!

     Korang dah tengok ke belom tu? Kalau yang dh tengok tu, thanks la ye sebab sudi klik kat button play tu, sayangggg korang. Ade yang belom tengok lagi kan? Hishh, ni yang na marah pon!! hadoiiii (dengan gaya Ah Cai). 

     Kalau korang dah tengok video tu, maka korang akan dapat nilai betapa TERSERLAHHHH nye keje last minit kitorang kn? hahaha..Mase buat video ni, memang dalam otak aku dok pikir lantak la, asalkan keje aku siap, asalkan keje aku anta. Yeah, saya sgt teruk! huuuuuuu..bile hasil keje last minit camni, memang rase menyesal sgt-sgt. Yela, menyesal sbb buat keje last minit padahal benda senang je, bukan susah sangat pon. Tapi menyesal tu selalu nye 5 saat je kot, lepas tu tak tobat-tobat jugak..still buat keje last minit jugak..haishhhhhhhh!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...