Pages

July 14, 2011

minah Tupperware

Assalamualaikum..
How are u guys? Why so silent today? Come here, kamtumi, kamtumi...
Aku de smthg nak share dgn korang...
Aku dah decide utk tugas aku semester ni, aku akan jual produk tupperware!
So bermula saat, detik, waktu dan ketika ini, sah aku akan digelar sebagai MINAH TUPPERWARE
cun tak name tu? hahaha
Dlm mase 10 minggu, aku kena dapat kn profit at least RM3000
Jadi adakah dgn menjual tupperware, mampu mmbantu aku utk mendapatkan untung RM3000??
Mesti lah bole kn kn kn? Percaya pada diri sndiri
Yesss! i can do it!! Chayok2!!
So skarang, strategy yg aku perlu pikir ialah macam mane nk promote tupperware aku ni
Hei korang korang korang, raye nak dekat ni, tak interested nk beli tupperware dari aku ke? hehe..
Jenama tupperware dikenali sbagai produk yg berkualiti, jauh dari sebarang bahan kimia yg memudaratkan diri kite sbagai pengguna..
Ececehhh, ade bakat jadi salesgirl yg berjaya tak? haha
Mai singgah, mai singgah, aku ade jual tupperware...dapatkan sementara stok masih ade..

p/s: kalau korang berminat nak jadi ahli tupperware, boleh contact aku. (Biha - 0177902987)
Maaf if cara aku promote ni tak proper or terlampau sempoi sgt, hehehe..

2 comments:

Daddylicious said...

eh! ada lagi benda ni yer...lama tu kan....:)

Biha Petom said...

bnde ape? tupperwre ke mksud kmu? huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...