Pages

October 29, 2011

ABC vs Cendol

Assalamualaikum
Oh hujung minggu...saat2 yg paling dinantikan hampir semua org kat dlm dunia ni kan, hehe..
Sekarang panas, matahari masih terpacak..haus kan?
Err, ape motif entry aku kali ni sebenarnye? 
Kejap ckp pasal hujung minggu, kejap ckp pasal haus, kahkahkah..
Yelaa, hujung minggu ni la kite bole pegi jln2 ronda2 shopping2 buang mase kan. 
Pastu bile dah penat brjalan, msti lah haus
Singgah kedai, order beli air..dapat Fresh Oren, fuiyooooooo nikmatnye dunia
Sekali sekala pekena cendol ke ABC ke, syokkk jugak beb
Kasi tayang gambar sikit boleh? Nak test iman korang, hehe

Nak cendol? Nahhhh..

Ehh, tak nak cendol ke? Rugi laaaa..Yg ni mesti kau tak reject..
Oh dunia, lihat lah ABC yg mengiurkan ini
tergoda tak, tergoda tak? haha

 
Sedapnyeee! Kalau kau taknak, kau tergolong dlm golongan org2 yg rugi. Serius! hehe
Ok lah, aku nak makan dulu..nyum3..
suke pulak tengok gambar kaler kuning gini, keh3~

14 comments:

sha my heart said...

yummy!

lamanya tak makan cendol. nak buat la.Haha~

Biha Petom said...

wow, pndai buat ke?? hehe..best la, xyah bli kt kdai..

Bidadari Syurga said...

benci tau... akak dah byk hari tak mkn ekserimpun... batuk lagi... eeeeeeeeeee geram betul....

Biha Petom said...

hahaha..jgn jeles!
sy mmg gilerrrr aiskrm. bli satu mgkuk walls pn bole abes kn sorg2, keh3~

~@yusleeping~ said...

sedap nye cendol..

Biha Petom said...

hehe..yummy2..mmg sedap pn, lg2 minum cendol time hari pns, syok lah..

bukan retis said...

lapo lak tgk...hihi

Biha Petom said...

klu lapo, cpt2 p bli, keh3~
klu xdpt, tkut ngidam lak, :D

L said...

hehehe.. sedapnyer. nyum3

L said...

biler nk update ag nieh??

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/12/tuntutan-ifc.html

adan said...

abc tu menyelerakan..

Teacher Basariah said...

oh,meleleh air liur ni..

izz iizza said...

nnnak abc...

Biha Petom said...

@izz iizza : amek la gmbr abc tu, pastu tenung lame2, hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...